FINALISTES A L’OLIMPÍADA DE FILOSOFIA 2019

Finalistes a l’Olimpíada de Filosofia 2019

Tenim l’honor de comunicar-vos que un grup d’alumnes del centre van ser finalistes (entre els únics 3 possibles per cada modalitat) en dues modalitats de l’Olimpíada Filosòfica de Catalunya 2019. A l’Olimpíada es presenten centres d’arreu de Catalunya tant de la xarxa pública i la privada, i no només van arribar a la final sinó que també van fer una excel·lent defensa el dia 30 de març al CCCB. Cal dir, però, que no van poder culminar l’excel·lent trajectòria ratificada en la final espanyola atès que el nivell de les defenses va ser espectacular i que només es podia escollir un únic finalista.

Així, doncs, hem de felicitar profundament pel mèrits mostrats als següents alumnes:
Modalitat VIdees (vídeo filosòfic)
-Hannah Montana, elaborat per: Lluc Castells, Paula Alcalá, Laura Montero i Alejandro Garrido
-Damnation, elaborat per: Matilda Valenti Cubela i Miriam Morales
Modalitat de dilema moral