Joc filosòfic a la UdG

El passat 17 de gener, l’alumnat de segon de batxillerat va anar a la Facultat de Filosofia de la UdG  per realitzar un joc filosòfic ideat i conduït per l’Alba Padrós i en Max Pérez. El joc consistia en reconstruir un suposat robot que donava totes les respostes. Amb aquest joc els alumnes han treballat capacitats requerides a l’hora de desenvolupar l’examen de filosofia de segon de batxillerat: definició de conceptes, síntesi d’idees, elaboració d’una opinió personal, etc.

Després de l’activitat, que ha durat tres hores, hem anat a visitar l’exposició Homo ludens, al Caixaforum de Girona. Se’ns dubte ha estat el complement ideal per una jornada dedicada al joc i la reflexió.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *