Organització del treball de l’alumnat des de casa

Per tal d’organitzar el treball dels alumnes a casa hem fet aquesta taula a través dels enllaços de la qual podrem veure les activitats proposades per a cada grup.

Cliqueu el vostre grup classe o agrupament a la taula següent per saber la feina setmanal proposada.

Grups classe
1 ESO ESO 1A ESO 1B ESO 1C ESO 1D ESO 1E ESO 1 PIM
2 ESO ESO 2A ESO 2B ESO 2C ESO 2D ESO 2E
3 ESO ESO 3A ESO 3B ESO 3C ESO 3D ESO 3E
4 ESO ESO 4A ESO 4B ESO 4C ESO 4D ESO 4E ESO 4 Optatives
Agrupaments d’alumnes Aula d’acollida SIEI
Postobligatoris Batxillerat 1 Batxillerat 2 PFI

Per contactar amb el professorat utilitzeu la Intranet del centre. Alternativament podeu contactar per correu electrònic

Llistat de correus del professorat

Projecte rius

Com ja sabeu l’alumnat de quart aquests any s’ha estrenat en el servei comunitari, dins d’aquest uns quants han dedicat la seva feina de voluntariat a estudiar i seguir les característiques fisicoquímiques i ecològiques del Ter al seu pas pel parc de Domeny, a prop de la Nestlé. En aquest projecte intervenen grups de voluntaris de tot Catalunya assessorats per l’associació Hàbitats. Es fan dues anàlisi l’any, una a la tardor i l’altra a la primavera. Enguany, aquesta última es va anul·lar a causa del confinament per la Covid-19.

Tot i així, s’acaben de publicar els resultats de l’any passat on si que vàrem participar a la tardor. Podeu veure l’informe clicant aquí.

Agraïm a tots els voluntaris que l’han fet possible i en especial, la bona predisposició del nostre alumnat”

MOTOR ELÈCTRIC SENZILL O MOTOR DE BEAKMAN

Pràctica dels alumnes de Tecnologia de 2on d’Eso durant el confinament.

Aquest trimestre ha estat molt complicat per tota la comunitat educativa, tant els alumnes, com les famílies, el professorat i el personal d’administració i serveis ens hem hagut d’enfrontar a una situació totalment inesperada i difícil de gestionar.

Però, dintre de tot aquest desastre, és un orgull poder felicitar tots els alumnes que han seguit treballant i esforçant-s’hi sense descans des de casa.

Podreu veure els motors en el següent vídeo MOTOR ELÈCTRIC

No surten tots els motors perquè no tots han funcionat i no tothom ha trobat el material necessari per fer-lo anar però, com sempre, allò més important és intentar-ho i aprofitar la oportunitat d’aprendre alguna cosa.

Xerrada LIVE a Instagram d’un exalumne del Carles Rahola

Divendres 8 a les 12h des de l’Instagram @estacioespaijove van entrevistar l’exalumne @carlesgarciagf a propòsit  del seu #treballderecerca

Una sessió interactiva on es va poder preguntar en directe.

Resoldre dubtes sobre el TDR i va poder conèixer de primera mà trucs i consells per fer un bon treball. Es va fer a través del #live de L’Estació Espai Jove!

Videoconferència sobre la Unió europea per a 4t d’ESO i 1r de Batxillerat

El passat dilluns 27 d’abril, més de cinquanta alumnes del nostre Institut van assistir en directe a la conferencia de Joaquim Millan sobre “La unió europea en temps de Covisd-19”. Ja és accessible l’enregistrament íntegre que se’n va fer. Aquesta proposta pretén completar algunes de les competències bàsiques de l’alumnat d’aquests dos cursos que – com a conseqüència de l’actual crisi sanitària – estan també sense sessions presencials des del 13 de març. Hi ha també força altres activitats online en tots els nivells i àrees docents del centre.

Enguany s’havia programat la participació de l’alumnat de 1r de Batxillerat a la “Jornada acadèmica del Dia d’Europa”, juntament amb altres tres Instituts. Per la seva banda, els alumnes de 4t d’ESO estan implementant el Projecte “Joves formadors d’Europa”, que va començar a principi de curs i que ha inclòs – entre força altres activitats – una visita formativa a Estrasburg el passat mes de febrer. En aquest marc, i en la proximitat de la celebració del Dia d’Europa, aquesta conferència ha permès revisar la situació actual i el futur de la UE, per al joves i en el present context.

En els propers dies – i fins al 9 de maig – també es participarà en el joc interactiu Europassaparaula, organitzat per l’Oficina “Europe Direct Girona”, amb l’objectiu d’aprofundir més en temàtiques europees, com quines institucions conformen la UE, qui són els representants, a quines ajudes es pot accedir com a jove, temàtiques relatives a la integració europea, etc.