XERRADA MARLEX HUMAN CAPITAL

El passat dilluns 14 de novembre va tenir lloc una xerrada informativa a càrrec de l’empresa especialitzada consultoria de Recursos Humans MARLEX HUMAN CAPITAL, per orientar a la recerca de feina a l’alumnat de segon de Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa i segon de Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances.
La xerrada va ser a càrrec de la Ivette Gil, directora de zona de l’empresa i Teia Manté, consultora de l’oficina de Figueres. Ambdues van explicar d’una forma molt dinàmica i participativa les pautes per confeccionar el seu currículum vitae, les actituds que es valoren en el moment de fer una entrevista i, les diferents plataformes de recerca de feina disponibles actualment.
Des d’aquí enviem un agraïment a les dues ponents pel seu tracte proper i cordial, així com esperem que els alumnes hagin pogut tenir un punt de vista professional sobre què cal fer per incorporar-se al món laboral.