VISITA GARATGE PLANA

El passat dimecres 30 de novembre els alumnes de primer cicle de Grau Mitjà de Gestió Administrativa varen visitar l’empresa Garatge Plana a Vilamalla, gentilesa de la FOEG (Federació d’Organitzacions Empresarials de Girona) per tal de poder aprofundir les tasques administratives que es duen a terme en l’empresa esmentada, dedicada a la venda i manteniment de vehicles Mercedes Benz.
La xerrada va ser a càrrec de la gerent, Mireia Santamaria, i el president, Ernest Plana, i propietari del concessionari. Ambdós van explicar d’una forma molt dinàmica i participativa la part administrativa dins l’empresa, i vàrem visitar diferents departaments on, cadascun dels responsables, ens va explicar les funcions que s’hi realitzaven i varen anar resolent els dubtes i qüestions que es van generar.
Des d’aquí enviem un agraïment als dos ponents i a l’equip de l’empresa Garatge Plana pel seu tracte proper i cordial. Els alumnes han estat molt satisfets d’haver tingut un punt de vista professional en un sector concret, com és el de vehicles, i han sortit motivats per seguir estudiant i poder treballar, qui sap si algun dia, en una empresa com Garatge Plana.