VISITA AL SALÓ DE L’ENSENYAMENT 2024

Aquest dijous els alumnes de segon curs de batxillerat han visitat el Saló de l’Ensenyament. Allí han pogut conèixer de primera mà tota la oferta acadèmica del curs 2024-2025: Estudis universitaris, Ensenyaments Artístics Superiors i els Estudis Postobligatoris no Universitaris: Estudis de Formació Professional, Ensenyaments Artístics, Ensenyaments Esportius i Estudis d’Idiomes.
El Departament d’Educació ofereix serveis d’orientació, amb sessions informatives i xerrades, i les diferents universitats públiques i privades presenten tots els graus i estudis superiors que posen a l’abast dels nous estudiants.
Ha sigut un matí molt profitós per a tots. Esperem que els nostres alumnes hagin trobat la inspiració i la informació necessària per prendre decisions importants per al seu futur.