VIOLÈNCIA MASCLISTA: LA TERCERA MIRADA

Els estudiants de 4t d’ESO del nostre Institut, juntament amb els alumnes d’altres centres de la Vila,  estan realitzant al llarg d’aquesta setmana visites guiades a “La Tercera Mirada”, una instal·lació d’Emma Alcalá que posa el focus d’atenció sobre la violència de gènere a través de la mirada d’un nen. L’Ajuntament de Roses ha organitzat aquesta programació, coincidint amb la celebració del Dia Internacional de les Dones, per sensibilitzar l’alumnat sobre aquesta greu problemàtica.

Amb l’objectiu de donar a conèixer als joves rosincs aquesta realitat i sensibilitzar-los sobre la necessitat d’actuar contra aquest assumpte, i per tal d’aconseguir la transformació de la societat, l’Ajuntament ha organitzat visites escolars, guiades per la pròpia artista, que tenen lloc durant aquesta setmana.