VI FIRA DE LA CIÈNCIA

El passat dijous 9 de maig, l’alumnat de 1r de batxillerat científic del centre ha participat a la VI Jornada de la Ciència de Roses. Els alumnes van preparar 5 tallers d’experimentació de biologia, química i física, per l’alumnat de 6è de primària de les diferents escoles del municipi. Els tallers van ser dinàmics i divertits, i van permetre que l’alumnat de primària pogués descobrir fenòmens científics diversos com, el d’empremta genètica que permet obtenir ADN d’una mostra de saliva, el globus faquir que no explota, l’experiment cuc d’escuma, l’aigua immòbil o la màgia dels colors. Al final de la jornada l’alumnat de batxillerat va gaudir d’un taller d’experiments científics a càrrec del divulgador Marc Boada.