UN SANT JORDI DIFERENT AL CAP NORFEU

Aquest any viurem un Sant Jordi ben diferent al que hem viscut aquests darrers anys. A diferència d’altres cursos, que al nostre Institut celebràvem la Marató Poètica (aquest any haguéssim commemorat ja la setzena edició!), aquesta vegada no podrem pujar a l’escenari a llegir textos poètics, ni podrem escoltar les actuacions musicals dels nostres estudiants, ni tindrem el goig de rebre els alumnes de les escoles de Primària de Roses, ni a la tarda podrem sortir a passejar per tafanejar entre paradetes i triar aquell llibre tan desitjat o comprar una rosa per a la persona estimada.

El que segur que farem serà quedar-nos a casa, confinats, i recordar altres diades de Sant Jordi amb emoció. Regalarem llibres digitals i roses virtuals, i ens emocionarem quan mirem el calendari.

Tot i aquesta situació extraordinària que ens ha tocat viure, al Cap Norfeu no volem que es perdi l’esperit literari i artístic d’un dia com aquest i, per això, hem volgut continuar celebrant aquesta festa amb la celebració dels diferents concursos literaris i artístics. Des de casa, això sí. Però ho hem aconseguit. Hem rebut moltíssimes propostes en totes les categories i, des d’aquí, us agraïm a tots els qui hi heu participat, hàgiu resultat guanyadors o no.

Gràcies, doncs, a tots per la vostra participació i el vostre interès en uns moments tan difícils com aquests. Amb la col·laboració dels alumnes participants, dels professors implicats en els diferents jurats i del suport econòmic de l’Ajuntament, aquesta diada serà una mica millor. I recordeu: “Un cop Norfeu, Norfeu sempre!”

La relació de guanyadors la podeu consultar aquí:Relació de premiats.