TROBADA D’ALUMNES SIEI A ROSES

El divendres 29 d’abril els alumnes del SIEI (Suport Intensiu a l’Escolarització Inclusiva) de l’Institut Cap Norfeu van fer una trobada amb alumnes del SIEI de l’Institut Castelló d’Empúries i alumnes del SIEI de l’Institut Olivar Gran de Figueres, amb l’objectiu de compartir vivències i experiències.
El nostres alumnes els hi van preparar una ruta megalítica on van poder conèixer els principals Dòlmens de la nostra població, com ara el Dolmen de la Creu d’en Cobertella (3000 – 2700 aC) i el del Llit de la Generala (3200 aC), en el recorregut també vam poder veure els diferents Menhirs.
Per altra banda es va organitzar un petit taller de polseres que va servir com a record de la trobada.
Esperem retrobar-nos aviat!