TORNEM AL TEATRE!

El passat dijous 16 de febrer, una seixantena d’alumnes de 3r d’ESO del nostre Institut es van desplaçar al teatre La Cate de Figueres per assistir a l’adaptació teatral de la pel·lícula de Philip Bavatini Le Chef  (2022). La peça teatral, representada pels actors de la companyia Transeduca, narra les peripècies d’un reconegut cuiner francès que veu amenaçades la seva reputació i el seu restaurant  per la pressió constant d’una clientela cada vegada més exigent.
L’adaptació, en clau còmica, és una reflexió sobre la precarietat d’una vida cada cop més subjecte a les modes. Una vegada acabada la representació, en què alguns dels nostres alumnes van estrenar-se com a actors, es va establir un enriquidor col·loqui entre els assistents i els encarregats de la representació.
Haver tornat de nou al teatre és un goig per a tota la comunitat educativa! Cal agrair la feina incommensurable d’aquests grans actors que fan el goig dels més joves.