“TERRA BAIXA”, A ROSES

Els alumnes de 2n de Batxillerat de Roses van assistir a la representació teatral de Terra Baixa d’Àngel Guimerà al Teatre Municipal. Aquesta és la primera obra de lectura obligatòria de 2n de batxillerat de l’assignatura de Català i els diferents Centres de la vila volen complementar la lectura amb la representació de l’obra de teatre.
La representació va ser seguida amb molt interès per part de tots els estudiants i, després de l’obra, va tenir lloc un col·loqui on els alumnes van poder interactuar amb els actors i el director i fer-los preguntes sobre l’obra.
Aquesta experiència es tornarà a repetir durant aquest curs amb altres adaptacions de les lectures obligatòries de de 2n de Batxillerat.

Notícia redactada per Núria Gascon i Nerea Jiménez