SORTIDA EN VAIXELL ROSES – CADAQUÉS – ROSES

Dimecres 24 de maig, els alumnes d’aula d’acollida van dur a terme una sortida amb vaixell pel Parc Natural del Cap de Creus i les seves aigües transparents.
En aquest trajecte els alumnes van descobrir, a bord dels “Blaus de Roses”, les cales més boniques, així com també l’espectacular Cap Norfeu amb la seva cova Tamariu. A prop del migdia vàrem desembarcar a Cadaqués, típic poble mediterrani d’encant mariner, i vam visitar els seus emblemàtics carrers i l’Església gòtica, situada en l’enclavament més alt de la vila.

Per acomiadar la sortida, un esmorzar compartit a la platja va posar punt i final a la nostra aventura d’aprenentatge i gaudi.