SORTIDA DE COHESIÓ DE 4t ESO A SANT PERE DE RODES

Com cada any per aquestes dates hem organitzat, des de les diferents tutories d’ESO, diverses sortides amb l’objectiu de fomentar l’esport i promoure la cohesió de grup.
El passat dilluns 16 d’octubre, els nostres alumnes de 4t d’ESO, acompanyats pels seus tutors i tutores, van agafar l’autobús per dirigir-se fins a Vilajuïga i, des d’allà, pujar fins al Mas Ventós. Un cop allà, van continuar la ruta a peu fins a l’ermita de santa Helena, una interessant i antiga construcció, amb parts força antigues i moltes modificacions. Tot seguit, van baixar una mica per arribar al monestir benedictí de sant Pere de Rodes, a la muntanya de Verdera des d’on van poder observar les fantàstiques vistes de la costa empordanesa de Llançà i del Port de la Selva.
Després de refer-se de l’esforç, els autobusos els van recollir a dalt del monestir per emprendre la tornada fins a Roses.
La sortida va ser molt agradable i els alumnes van poder gaudir de l’entorn i d’un paisatge sensacional, tant per les vistes de la plana empordanesa com de la Serra de Rodes i del mar. Podeu veure fotos de la sortida entrant aquí.