SORTIDA A L’AJUNTAMENT DE ROSES

El passat dia 24 d’abril a la tarda alguns alumnes de primer de cicle formatiu de Gestió administrativa i els de primer d’Administració i finances van fer una sortida per visitar l’Ajuntament de Roses. Els alumnes van entrar a la sala de plens, varen escoltar les explicacions de l’Alcalde i la Regidora d’Ensenyament i varen poder preguntar tot allò que varen voler. Així varen poder ampliar coneixements dels mòduls professionals Empresa i Administració i Gestió de la documentació jurídica i empresarial.
Finalment els alumnes van poder visitar el despatx d’alcaldia i fer-s’hi fotografies.
Des d’aquí volem agrair el tracte rebut per l’Ajuntament de Roses, en especial, a l’Alcalde i a la Regidora d’Ensenyament, així com a tots els participants pel seu bon comportament.