SORTIDA 2n D’ESO A SANT PERE DE RODES

El passat dijous 16 de febrer, el Departament de Ciències Socials conjuntament amb el Departament d’Educació Visual i Plàstica va organitzar una sortida amb els alumnes de 2n ESO per visitar el conjunt monumental de Sant Pere de Rodes (Castell de Verdera, Monestir de Sant Pere de Rodes i poblat de Santa Creu). L’objectiu de la jornada era conèixer el món medieval del seu entorn més proper.
Els alumnes van començar a apropar-se a l’entorn fent un dibuix cooperatiu de 360º. Tot seguit, van fer un joc de rol on cada alumne desenvolupava un paper (noble, monjo o poble). I per fer el tancament del dia, varen realitzar una teatralització de la vida de tres dones fascinats (Ermessenda, Na mercadera i Joana d’Empúries).

Va ser una jornada molt divertida, plena d’aventures i on els nostres alumnes van poder experimentar com era la vida a l’Edat Mitjana.