POSEM-LI PEBROTS AL CÀNCER

Aquesta passada setmana (dijous14, divendres 15 i dissabte 16 de Març), dins el marc del Servei Comunitari 18 dels nostres alumnes van col·laborar amb la campanya “Posem-li pebrots al càncer” que arriba un any més als supermercats Condis on es distribueixen bosses de pebrots entre els clients a un preu simbòlic d’un euro i mig.
L’objectiu de la campanya és fomentar la solidaritat amb les persones que pateixen la malaltia, fer difusió de la tasca d’acompanyament que fan les entitats vinculades com la Fundació contra el càncer de Roses i també aconseguir fons per continuar desenvolupant els programes d’atenció i ajuda a les persones malaltes i els seus familiars.
La tasca dels nostres alumnes és que ajudin a vendre les bosses de pebrots i informin als clients sobre la finalitat de la campanya.