L’INS CAP NORFEU COL.LABORA PER 3r ANY EN EL PROJECTE CLEAN4CHANGE

CLEAN4CHANGE és un moviment global per fomentar accions de neteja per acabar amb les deixalles de plàstics. La mala gestió dels residus plàstics és una gran amenaça per al benestar del nostre entorn. La ràpida urbanització i el creixement demogràfic ha fet encara més difícil la recollida i la gestió dels residus.
Ajudar les comunitats amb coneixements i eines per gestionar millor els seus residus és important per ajudar a crear un futur més sostenible.
L’empresa TOMRA ha convocat pels últims 10 dies de Setembre la campanya de CLEAN4CHANGE i el nostre Institut dins del projecte de Servei Comunitari ha format part del repte d’aquesta empresa noruega de reciclatge que té seu a Roses. La idea ha estat “CONSCIENCIAR” als alumnes d’aquesta situació i el passat divendres, els alumnes de 4t d’ESO van fer una acció de neteja als voltants del nostre Institut (1Km al voltant de l’institut) i el resultat ha sigut de 1688 peces de deixalles recollides, fotografiades i pujades a través de la app “Litterati” que ens ha permès comptabilitzar cadascuna de les deixalles recollides. També els hem pesat i la recollida a estat de 130Kg. totals de residus.
GRÀCIES CAP NORFEU!!