JORNADA DE PORTES OBERTES DE LA UdG

Aquest divendres 16 de febrer, els alumnes de 2n de Batxillerat han assisitit a la Jornada de Portes Obertes de la Universitat de Girona. És una ocasió única per poder conéixer els Campus, els centres docents amb la seva oferta de graus i dobles titulacions, les aules on s’imparteixen les clases, els tallers i laboratoris on fer pràctiques i tota la informació necessària de mà dels seus professors i estudiants.

Els alumnes s’han distribuit pels tres Campus: Montilivi, Centre i Barri Vell, i alguns dels alumnes han participat a les xerrades dels dos centres adscrits ERAM i EUSES.

Ha sigut un matí intens i molt profitós.