JORNADA DE PORTES OBERTES DE LA UdG 2023

Un any mes els alumnes de 2n de batxillerat de l’Institut Cap Norfeu juntament amb tots els estudiants de les comarques gironines hem participat avui divendres 10 de febrer a la Jornada de Portes Obertes de la UdG.
La Universitat ens obre les portes i ens dona a conèixer de la mà del professorat i dels estudiants, els centres docents, la seva oferta de graus i dobles titulacions, les aules on s’imparteixen les classes, els tallers, els laboratoris on fer les pràctiques, etc.
L’oferta és molt àmplia i els nostres alumnes han pogut visitar els 3 campus: Montilivi on s’imparteixen els graus d’Enginyeries, Ciències, Economia i Dret ; el Barri Vell amb les facultats de Lletres, Turisme, Educació i Treball Social, Psicologia i Educació Infantil i Primària i el Campus Centre amb els graus d’Infermeria i Medicina. A més a més alguns alumnes han pogut assistir a la xerrada dels centres ERAM i EUSES, centres privats que estan adscrits a la UdG i on s’imparteixen els ensenyaments artístics i Fisioteràpia i CAFE, respectivament.
La valoració dels alumnes ha estat molt positiva i això els anima a continuar endavant un curs, el 2n de batxillerat, que és decissiu en els seus estudis.
Aquesta activitat juntament amb la visita al Saló de l’Ensenyament el proper mes de març els proporcionarà tota la informació actualitzada per escollir el seu futur.