FIRA DE LA CIÈNCIA 2023

El passat dijous 11 de maig, els alumnes de 1r de Batxillerat de l’assignatura de Reptes científics van participar en la V Jornada de la ciència de Roses. En aquesta jornada, els alumnes fan demostracions d’experiments científics als alumnes de 6è de primària de les diferents escoles del municipi. En aquesta edició, el nostre Institut hi va participar amb un total de 5 experiments, repartits entre les matèries de Física, Química i Biologia.
La jornada va ser tot un èxit i el temps ens va acompanyar en tot moment. En acabar la jornada, els alumnes van gaudir d’un taller d’experiments científics realitzats per investigadors de la UdG.