FINALITZEN ELS TALLERS DE “REFORÇ DE MEMÒRIA”

El passat divendres 31 de març vam celebrar la finalització dels Tallers de “Reforç de Memòria” d’enguany. Aquests tallers formen part de la programació d’activitats dels Casals de Roses i estan realitzats pels alumnes de 2n de Batxillerat que cursen les matèries de psicologia i sociologia.
Aquest treball intergeneracional és un profitós projecte d’Aprenentatge Servei que sorgeix de la col.laboració entre els estudiants i els jubilats dels Casals del municipi, una gran experiència que ja es va començar el curs passat, i que aquest ha tingut un important increment de participació, tant per par de l’alumnat com dels socis dels casals de jubilats.

Enhorabona a tothom, i fins el curs vinent!