ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Properament celebrarem les eleccions dels representants del Consell Escolar del nostre centre. Pel que fa al sector mares i pares la votació es realitzarà el proper dimecres 24 de novembre entre les 18:00h i les 20:00h a la sala polivalent del centre (gimnàs).

Us animem a participar en la votació, i encara més, a presentar-vos com a candidats per a ser escollits (només cal que ompliu un full que trobareu a la Secretaria del nostre institut no més tard del proper divendres 19 de novembre).

CANDIDATURES Model a presentar*

Podeu consultar tota la informació (dates, cens, etc. en la Secretaria de l’institut). Us resumim tot seguit les dates més destacades:

• Termini presentació candidatures (*): Divendres 19 de novembre.
  • Jornada de votació sector mares i pares: Dimecres 24 de novembre (18_00h-20:00) al gimnàs del centre.
  • Nombre de mares i pares a escollir: Quatre representants.

Podeu consultar tota la informació a la web del Departament d’Educació accedint des de l’enllaç següent:

INFORMACIÓ GENCAT ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

(*) Les candidatures s’han de presentar a la Secretaria del centre.