EL CAP NORFEU, MOLT BEN REPRESENTAT AL 6è CONCURS D’ORATÒRIA DE L’ALT EMPORDÀ

Tais Lisovska, de 4t d’ESO-A, i Miquel Serra, de 4t d’ESO-B, van ser els representants del nostre Institut al 6è Concurs d’Oratòria Juvenil de l’Alt Empordà, que es va celebrar el passat dissabte 11 de juny a l’auditori dels Caputxins de Figueres.

Aquest concurs té com a objectiu promoure entre l’alumnat i les seves famílies la necessitat de millorar l’expressió oral, a més de destacar la importància de saber expressar-se en públic amb naturalitat i eficàcia, tot utilitzant els recursos argumentatius i retòrics adients.

En aquesta edició hi van participar 23 alumnes dels instituts públics i concertats que hi ha a l’Alt Empordà, tots ells prèviament seleccionats durant els darrers mesos d’entre els 1.743 alumnes de 4t d’ESO de la comarca.

Els 23 seleccionats van disputar una semifinal en què van haver d’elaborar un discurs de tres minuts sobre un d’aquests dos temes, que els tocava per sorteig:
“Vivim en un món globalitzat” o “Les aparences enganyen?”. Els semifinalistes van conèixer les dues propostes temàtiques just el dia abans.

Tot i no haver estat seleccionats per a la fase final, tant l’una com l’altre van fer una excel•lent intervenció davant el jurat.

Moltes felicitats a tots dos i enhorabona per la feina feta!