EL CAP NORFEU, AL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat dimarts 5 de març les alumnes de 4t d’ESO Berta Martínez, Mayra Safsaf i Emma Suñer, i l’alumna de 2n d’ESO Alexia Caragel, acompanyada per si calia sortir a l’escenari per l’alumne de 1r d’ESO Obayda Yemlali com a suplent, van representar el nostre Institut al Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana.
En el magnífic espai de l’Auditori dels Caputxins de Figueres, van llegir fragments del llibre que els pertocava segons la seva categoria davant del jurat i la resta d’alumnes dels instituts participants.
Des d’aquí felicitem la Berta, la Mayra, l’Emma, l’Alexia i l’Obayda per la magnífica feina feta, i els encoratgem que continuïn amb la mateixa passió per la lectura que han demostrat fins ara. Endavant!