DONACIÓ A LA FUNDACIÓ ROSES CONTRA EL CÀNCER

Felicitem la iniciativa de la nostra ex-alumna Natàlia Martínez González i de la professora Carme Lorente Barrero, tutora de TdR, que han realitzat una donació a la Fundació Roses contra el càncer. Aquesta iniciativa ha estat també seguida pel nostre institut, de manera que la donació correspon a bona part del premi econòmic rebut pel l’alumna, la tutora i el centre. El guardó ha estat atorgat per la Universitat de Girona al certamen dels millors treballs de recerca de 2n de Batxillerat. En el nostre cas, premi al treball titulat “Realitat virtual complementària a la hidroteràpia en la recuperació del càncer” presentat el curs passat.
Moltes gràcies per la vostra solidaritat!