COPA CANGUR 2024

El dijous 25 de febrer, divuit alumnes de tots els nivells d’ESO de l’INS Cap Norfeu van participar al concurs Copa Cangur de matemàtiques. Enguany la seu ha estat l’Illa de Rodes i els nostres alumnes han competit contra altres instituts de l’Alt Empordà en aquest campionat d’equips de 7 membres dividit en dues categories (Cadets i Juniors).

Felicitar de tot cor als nostres participants tot gaudint d’una diada on la lògica, les matemàtiques i l’estratègia estaven en primer pla. A més, han aconseguit la quarta posició de les dues categories.