COL·LOQUI SOBRE MIRALL TRENCAT

El passat 7 d’abril, els alumnes de 2n de Batxillerat van assistir a un col·loqui sobre l’obra de Mercè Rodoreda Mirall Trencat amb els actors de la companyia de teatre Mea Culpa. Els alumnes, que prèviament havien visualitzat l’obra, van fer el col·loqui de forma telemàtica. Mirall Trencat és una obra de lectura obligatòria per als alumnes de 2n de Batxillerat ja que és una de les lectures prescriptives per a les PAU, i aquest col·loqui va servir perquè els alumnes entenguessin millor l’obra d’aquesta extraordinària autora.