Microteatre a l’aula contra l’homofòbia i el masclisme

El divendres 9 d’abril l’alumnat de 2n i 3r d’ESO del nostre institut va realitzar l’activitat de Microteatre a l’aula dirigida per la cooperativa Nus.

Aquesta activitat va tractar els temes de l’Assetjament masclista i l’Homofòbia i va consistir en una representació en què un personatge… Llegeix més»

Premis Reddis TdR 19/20

Les alumnes Maria Cabré i Maria Valencia de l’institut Cambrils han estat seleccionades per als premis de la Fundació Reddis pels seus treball de recerca 2019/20.
Els treballs de recerca van ser realitzats dins de l’àmbit de la biologia:
Maria Cabré Anguera: “LISTERIOSI ALIMENTÀRIA”
María Valencia Marcos: “ANIMALS… Llegeix més»

XERRADA CICLES FORMATIUS

Avui hem tingut una xerrada sobre Cicles Formatius de Grau Superior adreçada als alumnes de 2n
de BAT. Ens l’han fet des del Complex Educatiu de Tarragona, antiga Laboral, en format de
videoconfrència. Ens han explicat els estudis que es poden cursar a l’ INS Cal·lípolis i… Llegeix més»

Tallers de Salut i Escola

Les darreres setmanes els alumnes d’ESO de l’Institut Cambrils han assistit a diversos tallers informatius. A primer el taller impartiti ha estat sobre la “Prevenció del consum de cànnabis”; a 3r la temàtica ha estat “Prevenció de consum de drogues” i per als alumnes… Llegeix més»

Campanya de recollida de fons per combatre la Pòlio

La setmana del 22 al 26 de febrer realitzarem la campanya de recollida de fons per tal de combatre la POLIO o POLIOMELITIS al nostre institut.
La Pòlio és una malaltia altament infecciosa que generalment afecta a menors de 5 anys; afecta el sistema nerviós i… Llegeix més»

Finalistes i guanyadora del concurs del logo de les Aules, netes, boniques i segures.

Des del Departament de Visual i plàstica amb col.laboració amb la Comissió encarrregada del projecte de les Aules netes, boniques i segures, com cada any, s’ha convocat el concurs de l’elaboració del logo que representi el projecte de le ANBiS. Aquest any, com a novetat,… Llegeix més»

Departament de Llengües Clàssiques

El nostre alumnat de 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat de l’assignatura de Llatí, aquest mes de desembre, amb il·lusió, ha participat en un intercanvi de Chartulae Nativitatis “targetes nadalenques”, escrites en llatí, amb diversos instituts de Catalunya. L’alumnat havia d’escriure una felicitació nadalenca… Llegeix més»

LA MARATÓ

Col·labora amb “La Marató” a ritme de zumba.
“En aquesta edició de la Marató s’apel·la a la solidaritat dels ciutadans per sumar recursos que permetin avançar en la recerca que millori la qualitat i l’esperança de vida de les persones afectades per aquesta malaltia de gran abast”. Des de l’Ins Cambrils ens volem sumar a aquesta iniciativa, #ballemzumbaperlamarató.

Podeu seguir aquest vídeo-tutorial VÍDEO