PARLEM AMB L’ESCRIPTOR

Dins dels actes planificats a la Biblioteca del centre amb l’Albert Font autor del llibre “L’hereu de la mort” on amb l’assistència voluntària de l’alumnat de 1r cicle i dins horari de lectura han parlat de ciència ficció, creació literària, la d’escriure, la connexió entre les experiències vitals i la literatura, el món de la publicació…

L’alumnat assistent li han pogut fer preguntes i han participaty molt, el diàleg entre els alumnes i l’escriptor ha estat molt reeixit.

RECAPTE ALUMNAT 1r ESO

L’alumnat  alumnes de 1r d’ESO de l’institut Cal Gravat i us volem informar de la realització del gran recapte que farem. Volem recaptar productes necessaris per ajudar a les persones que ho necessiten.

Els dies 23, 24 i 25 de gener es farà el recapte de 8 a 8:10 del matí al vestíbul de l’institut.

Productes que demanem:

  • Llet número 1 per a nadons
  • Bolquers de la talla 4
  • Bolquers de la talla 5
  • Tovalloletes humides
  • Compreses
  • Gel de bany
  • Sabó per a la roba
  • Sabó per als plats

Gràcies per la vostra col·laboració!!

EXTRAESCOLARS DE DIMARTS

I els dimarts a la tarda, des del mes d’octubre que ja han començat o algunes que començaran aquest mes de gener, s’ofereixen un reguitzell d’activitats extraescolars a l’alumnat del centre, tals com:
  • Escacs
  • Robòtica
  • Voleibol
  • Tennis Taula
  • Teatre
  • Reforç escolar ESO i BATX
Així, mica en mica, anem creixent tots plegats. Els tallers estan subvencionats per l’Ajuntament de Manresa, dins del Pla Educatiu d’Entorn, el Pla de l’Esport i també hi col·labora la nostra AMPA.
Si esteu interessats podeu demanar a iescalgravat@xtec.cat

Cantates 1r ESO

L’alumnat i professorat de 1r ESO ha estat assajant durant alguns dies cançons de Nadal per poder fer una cantata el dimecres al gimnàs del centre. A continuació podeu veure’n alguns dels moments més màgics. Felicitar a tot l’equip docent de 1r d’ESO pel treball així com l’alumnat!

Partit futbol professorat & alumnat 2n Cicle

Al llarg del curs, i a l’hora del pati, dins de les activitats del Pla Educatiu de l’Esport es realitzen un seguit de lliguetes on poden participar l’alumnat de forma voluntària, en el que l’equip guanyador al final del trimestre pot jugar amb el professorat.

Enguany el partit ha estat molt renyit, però finalment ha estat guanyat pel professorat a la tanda de penaltys. L’important ha estat l’ambient i el joc net i de respecte, no tant el resultat. Felicitar-los a tots/es per l’esportivitat demostrada i professorat que ho ha coordinat!

Els Pastorets a 2n ESO

Des de l’optativa de Teatre de 2n ESO han estat treballant professorat i alumnat des d’inicis de curs tot un seguit de tècniques teatrals que ha acabat amb l’obra “Mamma Mia, quins pastorets”, coordinat per Ada Andrés. En l’aspecte artístic també hi han col·laborat des de visual i plàstica, creant i realitzant els decorats. L’obra s’ha pogut realitzat en petit format al centre i gaudit amb els companys de 2n ESO. Felicitar-los per la feina feta!

 

 

Partit futbol professorat&alumnat 1r Cicle

Al llarg del curs, i a l’hora del pati, dins de les activitats del Pla Educatiu de l’Esport es realitzen un seguit de lliguetes on poden participar l’alumnat de forma voluntària, en el que l’equip guanyador al final del trimestre pot jugar amb el professorat.

Enguany el partit ha estat molt renyit, però finalment ha estat guanyat pel professorat (3-2). L’important ha estat l’ambient i el joc net i de respecte, no tant el resultat. Felicitar-los a tots/es per l’esportivitat demostrada i professorat que ho ha coordinat!

Xocolatada

Els moments més dolços del dia han estat el de la coca i xocolata desfeta per tothom. Recuperant la tradició. Gràcies a l’equip de #batxillerat i la col·laboració d’en Josep Manel López, Teresa Sambia, coordinat per Cèsar Riola que han estat treballant des de bon matí per poder tenir a punt a l’hora d’esmorzar.

COMIAT DE L’ANY 2022

El darrer dia, dimecres 21 de desembre, es van realitzar activitats al centre i fora, pensades i preparades per a nivells i grups per poder-nos acomiadar de l’any, entre les quals:

També hem acomiadat a la conserge, Sra Elisabet Alba que properament haurà de canviar el destí. Ha estat un dia molt entretingut i la veritat és que la valoració ha estat molt positiva. Ara venen un dies més familiars i de vacances on podreu gaudir dels vostres fills/es i compartir les vivències de les festes.

Us desitgem el millor per l’any 2023.

 

 

XERRADES “SOMRIU, SOM ADOLESCENTS”

A petició de l’AMPA i a través de la Diputació de Barcelona, s’ha organitzat un seguit de xerrades per a famílies el mes de gener a la Biblioteca del centre, on en Marc Ros (Psicòleg infantil-Juvenil i familiar) parlarà sobre què significa ser adolescent en els temps actuals, sobre la vivència de la parentalitat i com acompanyar els i les joves en aquest trànsit cap a la vida adulta, tenint en compte les seves característiques i circumstàncies personals, familiars i socials.

Els dies de les xerrades “Somriu, som adolescents”:

      • Dimarts 24 gener
      • Dimarts 31 gener
      • Dimarts 7 febrer

Durada: 2 hores de 18:30 a 20:30.

Us agrairíem podéssiu participar tot i enviant un mail a a8065330@xtec.cat