TALLER DE ROBÒTICA A LA UPC

El passat. 22 i 24 de gener, els alumnes de 4t de digitalització/taller van anar a la UPC (Universitat Politècnica de Catalunya) a fer un taller de robòtica. El taller consistia a muntar un robot de Lego Mindstorms i posteriorment programar-lo perquè interactués amb alguns objectes del taller.

#CALGRAMAITINES

Aquest dilluns la iniciativa #calgramaitines fa un pas endavant fomentant les col·laboracions musicals entre professors i alumnes. D’aquesta manera hem començat la setmana amb alegria. Gràcies, Aina i Quim per aquest regal!

COPA CANGUR

El passat dijous 25 de gener, els de Cal Gravat vam participar en la Copa Cangur al Museu de l’Aigua i el Tèxtil de Manresa.

COMMEMORACIÓ DEL DIA DE LES VÍCTIMES DE L’HOLOCAUST

El divendres 26 de gener els alumnes d’Història del món de 1r de batxillerat van commemorar el dia de les víctimes de l’holocaust. Van netejar les pedres Stolpensteine apadrinades per l’institut, en van repassar les seves biografies i es va visualitzar la pel·lícula “Un cel de plom” basada en la vida de Neus català. L’acte final va comptar amb la participació de diferents instituts de la ciutat i de les autoritats municipals.

SORTIDA A LA UAB

La setmana passada els alumnes Humanístico-social de Batxillerat vam fer una visita a la facultat de Filosofia i Lletres de la UAB en una sortida organitzada pel departament de Llengua Castellana.

A més a més de veure la Universitat Autònoma vam participar en dues conferències-tallers molt interessants a càrrec de diferents professors de la facultat.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El proper dimecres 22 de novembre de 7.45 a 9.00 i de 13.15 a 14.35 tindran lloc les votacions dels representants de les famílies. Trobareu les meses al vestíbul del centre.

Les persones que podreu votar són les següents:

  • Míriam Rodríguez Llois (mare de 1r d’ESO)
  • Ada Cusidó Garí (mare de 1r i 2n ESO)

Des d’aquí uns animem a la participació i donem les gràcies a les dues famílies que es presenten per a representar aquest sector.

Us esperem dimecres!

EL GORG BLAU AMB ALUMNAT DE 1R BTX

Primera sortida de l’any de l’alumnat de primer de batxillerat, l’intenció és cohesionar el grup. Aquest any hi ha noves incorporacions que venen d’altres instituts i els hem de fer sentir com a casa. El Gorg Blau no està en el seu millor moment però compleix els requisits mínims per refrescar-se, poca cosa més.

 

LES APORTACIONS MÉS IMPORTANTS D’ENSTEIN (Setmana de la Ciència)

En el marc de la setmana de la Ciència, l’alumnat de la matèria de Física de 2n de Batxillerat hem anat a la xerrada organitzada per l’UPC Manresa sobre les aportacions més importants d’Einstein a la ciència.