SE SUSPENEN LES ACTIVITATS AL CONGOST
27/04/17Avui dijous 27 d’abril a causa de la pluja s’ha hagut de suspendre les activitats esportives que s’havien planificat realitzar a l’aire lliure al Congost. Per tant tots els alumnes han d’anar al centre.
Disculpeu les molèsties.
Premien a la Roser Obradors al concurs Masterborsa
21/04/17La setmana passada va acabar el concurs Masterborsa. La nostra alumna Roser Obradors de primer de batxillerat va quedar en tercera posició. La seva rendibilitat va arribar a final de la darrera jornada d’un 3,503. Hi participaven alumnes de sis centres educatius, d’un total de… Llegeix més»
BEQUES DE L’AJUNTAMENT DE MANRESA PEL CURS 2017/2018
21/04/17Sol·licitud d’ajuts per a material escolar i/o activitats de suport a la normalització educativa
Requisits:
- Estar empadronat a Manresa.
- Estar matriculat en un centre de Manresa el curs 2017/2018.
- No superar la renda anual fixada en el Tram C:
2 persones
3 persones
4 persones
5 persones
6 persones
7 o + persones
Tram B
12.880,14€
15.852,48€
18.824,82€
21.797,16€
24.769,50€
27.741,84€
Tram C
14.168,15€
17.437,72€
20.707,29€
23.976,86€
27.246,43€
30.516,00€
Documentació… Llegeix més»
ANIMEU-VOS A COL·LABORAR AMB EL PROJECTE BOC´N ROLLA’T
20/04/17Els alumnes de 2n d FPB han fet un vídeo promocional i l’han penjat a la plataforma Verkami per animar a la gent a què participi, i així, aconseguir el finançament necessari per a assolir l’objectiu.
VISITA DE BATXILLERAT A EMPÚRIES
10/04/17ESTRENEM TAULES DE FUSTA AL PATI
06/04/17El dimarts 4 d’abril hem pogut estrenar 4 taules de fusta que els vostres fills/es podran gaudir durant les hores d’esbarjo.
Era una petició que s’havia fet des de principis de curs i que amb esforços s’ha aconseguit tirar endavant.
Esperem, doncs siguin profitoses i gràcies com… Llegeix més»
TALLER DE PNEUMÀTICA I VISITA AL MUSEU DE GEOLOGIA
03/04/17El dimarts 14 de març, els alumnes de tecnologia de 4rt d’ESO van fer una activitat a la EPSEM. D’una banda van poder muntar els circuits pneumàtics que havien estudiat teòricament i observar el seu funcionament. Posteriorment van fer un recorregut per l’interior del Museu… Llegeix més»
ALUMNES DE 4rt D’ESO CONTINUEN AMB EL PROJECTE CoResponsaVIHLITAT
02/04/17Divendres 31, un grup d’alumnes de 4t de l’institut van anar a l’Hospital Clínic per entrevistar al Dr. Toni Gual i a la investigadora Sra. Sílvia Matrai, experts en addiccions, sobre la temàtica que estan treballant dins del projecte: Alcohol, drogues i VIH.
Continuaran recollint informació… Llegeix més»
ELS ALUMNES DE 2on D’ESO CONEIXEN LA MANRESA MEDIEVAL
02/04/17El passat 16 de març els alumnes de 2n d’ESO van conèixer el passat medieval de Manresa. Van visitar el Centre d’Interpretació del Carrer del Balç per entendre el passat de la ciutat al S.XIV.
El carrer del Balç, que formava part del nucli de la… Llegeix més»

