Recursos a favor d’una escola inclusiva

Algunes AFA, direccions de centres educatius i altres entitats de la comarca del Garraf estan mobilitzant-se per demanar més recursos per a l’escola inclusiva.

En aquest sentit, nosaltres, com a centre educatiu i associació de famílies (AFA Cabanyes), ens volem sumar a aquesta iniciativa per posar de manifest la manca de recursos per garantir que tot l’alumnat del centre pugui assistir amb normalitat i amb garanties a classe. És per això que estem demanant des del mes de juliol més recursos humans per poder atendre alumnat amb necessitats educatives especials.

Us anirem informant de les diferents iniciatives que s’estan duent a terme a través del correu electrònic i les xarxes socials. Ja us podem avançar que el pròxim dilluns 14 de novembre a les 18.00 h està convocada una manifestació a la plaça de la Vila per fer arribar aquesta reivindicació a l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

AFA i equip directiu de l’Institut Manuel de Cabanyes