Informació sobre els armariets per 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO curs 2021/2022

El preu de l’ús de l’armariet per aquest curs és de 20€. A final de curs es retornarà part d’aquest import quan torneu la clau. En concret, les famílies de l’AFA recuperen 10€ i les que no ho siguin, en recuperaran 5€.

Els 20€ els podeu pagar preferentment mitjançant transferència al compte corrent de l’AFA que teniu a sota i portant el justificant imprès o en metàl·lic el dia de l’entrega amb l’import exacte.

• Compte de l’AFA: ES3800811663620001014412 (poseu nom i curs)

Els dies d’entrega de claus són, inicialment, divendres 17 de setembre i dilluns 20 de setembre, de 18h a 19h a l’institut. Ens estem coordinant amb la direcció de l’institut per a oferir altres dies i altres horaris (matí).

Per ara els armariets tan sols s’ofereixen a l’alumnat de l’ESO per protocol COVID. Estem a l’espera d’instruccions de direcció per obrir la possibilitat d’armariets a l’alumnat de batxillerat.

Si teniu qualsevol dubte, consulteu-nos a la nostra adreça: ampa@institutcabanyes.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *