DIADA DE SANT JORDI

Aquest curs hem celebrat la diada de Sant Jordi amb un acte a la sala d’actes on s’han lliurat els premis literaris de Català i Castellà. També s’han lliurat els premis de fotografia matemàtica i de les proves cangur. Així mateix s’ha lliurat el premi de la biblioteca al punt de llibre guanyador.

Aquest any el certamen literari era un homenatge a Joan Brossa, per això s’ha fet una exposició a l’entrada a l’institut i hem tingut un espectacle molt especial de cloenda amb el Mag Gómez que ha posat de manifest la relació de la màgia i Brossa.

L’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO han realitzat tallers dinamitzats per l’alumnat de cicles.

Fotografies de l’acte literari i els taller organitzats per l’alumnat de cicles