ARMARIETS BATXILLERAT I ÚLTIMA CONVOCATÒRIA ESO + EXTRAESCOLARS

Tenim el plaer d’anunciar-vos que finalment podrem oferir el servei d’armariets per als alumnes de Batxillerat!

Els armariets estaran ubicats al passadís de la primera planta. La Direcció de l’institut demana fer un bon ús dels armariets atenent a les restriccions per la covid.  Els alumnes de Batxillerat només els poden utilitzar a primera hora i a última hora per tal d’evitar aglomeracions, així com l’ocupació de l’espai del passadís durant l’horari lectiu.

El preu de l’ús de l’armariet d’aquest curs és de 20€. A final de curs es retornarà una part d’aquest import quan torneu la clau. En concret, les famílies de l’AFA recuperen 10€ i les que no ho siguin, en recuperaran 5€.

Opció A: pagar els 20€ mitjançant transferència al compte corrent de l’AFA ( ES3800811663620001014412 + nom de l’alumne, curs i grup)  i presentar el justificant imprès el dia de recollida de les claus.

Opció B: pagar en metàl·lic (import exacte) el mateix dia de recollida de les claus.

El dia de recollida de les claus és el dilluns 27 de setembre de 18h a 19h a l’institut.

ÚLTIM AVÍS PER A LES FAMÍLIES D’ESO

De manera excepcional, podeu venir el dilluns 27 de setembre de 18h a 19h a recollir les claus.

EXTRAESCOLARS

Si encara no us heu apuntat a les extraescolars, encara hi sou a temps!

FUTBOL SALA

VOLEIBOL

BÀSQUET  HIIT & CROSSFIT  DANSA MODERNA  TAEKWONDO

I la novetat d’aquest any, ESCACS!!!

Les inscripcions les heu de fer online al web de Need Sports: https://needsports.cat/extraescolars

1. Eva

Moltes gràcies a l’Ampa de l’institut per aconseguir els armariets per a tothom.
    Es mereixen el nostre agraïment

Una salutació per tots vosaltres per l’esforç