Alumnat de 2n d’ESO, de colònies

Us deixem fotos dels últims moments de las colònies:

Dimarts 14 de maig l’alumnat ha fet activitats a la casa i una excursió al Pla de la Guàrdia per descobrir la fauna. També he realitzat un taller d’herbes ramelleres.

I esmorzant….

Dilluns 13 de maig l’alumnat de 2n d’ESO ha conegut l’entorn i ha fet dinàmiques de grup pel matí. Per la tarda ha fet la pujada al Pla de la Guàrdia per descobrir la fauna

1. José Antonio - Marina

Moltes gràcies per la informació i les fotos. Té pinta de que s’ho estan passant molt bé!

2. Silvia

Vénen contents i feliços! Les millors colònies de la seva vida! Gràcies a les persones que ho heu fet possible i, sobretot, a les que heu estat aquests dies acompanyant-los en aquesta experiència.
    Mare de 2n D