Acte de signatura del compromís de l’Agenda 21

El divendres 9 de novembre el grup d’eco-delegats del Cabanyes vam anar a l’acte de signatura de compromís de l’Agenda 21. A les 9 h del matí ja estàvem de camí cap al parc Baix-a-mar, on primerament vam escoltar el discurs del regidor de medi ambient. Seguidament vam estar atents als compromisos de les altres escoles i instituts i quan ens va tocar vam pujar a l’escenari a fer el nostre. L’acte va acabar amb la interpretació musical de la cançó “Reciclem, conversem” per part del grup de l’escola de música Freqüències.

Amb els músics
El grup musical de l’Escola de Música Freqüències

Ecodelegats amb el discurs.