Nou curs

Hem iniciat fa uns dies un nou curs a l’institut Manuel de Cabanyes. Un any especial on hem rebut 120 alumnes nous a Primer de l’ESO i uns 60 nous a batxillerat. Noves famílies que conformaran en que és l’ADN Cabanyes i que portaran l’institució per sempre en el seu cor.
Des de la revista volen tenir un record per tots aquells alumnes i professors que per unes raons o unes altres ja no estaran aquest any al centre. Volem desitjar el millor per ells i que assoleixin tots els seus objectius. Seran recordats per tota la comunitat Cabanyes i esperem que ells tinguin un bon record de l’institut.
Aquestes són unes paraules de benvinguda a un curs que esperem sigui un curs feliç i fructífer i que, al final, poguem acomiadar-nos dibuixant un somriure a la boca.
Us desitjem a tots un bon curs!