XVIII Intercicles d’atletisme

El passat dimecres 4 de maig, l’alumnat de 1r de TSEAS va participar en la competició XVIII Intercicles d’atletisme al Prat de Llobregat. Cada any hi participen tots els centres de Catalunya que imparteixen Cicles Formatius de Grau Superior d’Ensenyament i Animació Socioesportiva. Tot i que l’activitat va coincidir amb les colònies de 2n d’ESO (en les quals mig grup de 1r de TSEAS hi va anar per desenvolupar tasques de dinamitzador), el grup reduït que va participar a la competició ho va fer francament bé. El més rellevant d’aquesta activitat és el fet que tots els alumnes desenvolupen tasques de jutges de les proves i també hi participen com a atletes, de manera que s’aprofundeix d’una forma vivenciada en l’aprenentatge d’aspectes tècnics, físics i reglamentaris de l’atletisme. Va ser una experiència molt enriquidora. De ben segur que l’any vinent hi tornarem!!!