XV Olimpíada de Geografia – Fase estatal

El passat 3 i 4 de maig els alumnes de 2n de batxillerat Adrià Lizano i Gorka Miranda, classificats en la fase local, van participar en la XV Edició de l’Olimpíada de Geografia d’Espanya celebrada a la Universitat de Sevilla, organitzada pel Col·legi de Geògrafs, l’Associació Espanyola de Geografia i els Departaments de Geografia de la Universitat de Sevilla i amb el patrocini de l’Institut Geogràfic Nacional (IGN).

A la fase final de l’Olimpíada van participar nombrosos estudiants representant tots els territoris de la geografia espanyola. La prova realitzada va consistir en 100 preguntes d’opció múltiple tipus test sobre qüestions geogràfiques incloent-hi casos pràctics amb mapes, gràfics, fotografies, etc. S’han fet activitats complementàries, com la visita al Real Alcázar de Sevilla, la Facultat de Geografia i Història i el recorregut per l’Exposició del 92 de Sevilla.

El fet de participar ja és un premi, però cal dir que tots dos alumnes han tingut una actuació memorable. Destaca Gorka Miranda Tello, guanyador en tercer lloc.

Enhorabona a tots dos!