Volem la Muntanya Neta

El passat dijous 22 de setembre l’alumnat de 1r de GUIAMN va participar en el projecte de Volem la Muntanya Neta, un programa del Servei de Medi Natural i Litoral del Consell Comarcal del Garraf que fomenta i impulsa la divulgació dels valors ambientals del territori, donant a conèixer els espais naturals de la comarca. Per mitjà de programes com aquest es pretén sensibilitzar sobre l’impacte dels residus a la biodiversitat, així com generar sinergies entre els centres escolars i les entitats mediambientals, per tal que l’alumnat conegui el món del voluntariat, la cooperació i col·laboració pel treball de protecció i conservació de la natura.