Visita a l’empresa Faromàtics

L’alumnat de 1r de batxillerat tecnològic ha visitat l’empresa de robòtica Faromàtics de la mà del seu director, Heiner Lehr. En primer lloc, Lehr ha fet una presentació en anglès, en la qual també ha intervingut part del nostre alumnat expressant-se en aquesta llengua. Després l’alumnat ha passat a visitar les diferents seccions, on ha conversat amb enginyers de telecomunicacions, electrònics, mecànics, informàtics i de dades, tots ells de diferents nacionalitats (francesos, italians, egipcis, xinesos, del Marroc i catalans), ben coneixedors de la seva feina i de l’anglès com a eina de comunicació. Finalment, han presentat el Chickenboy, que és el robot que vigila les gallines de la granja per mitjà de sensors i informa als pagesos de qualsevol cosa que no funciona bé. Per acabar la visita i a mode de comiat, l’alumnat i el professorat acompanyant han estat convidats a un pica-pica. Volem agrair l’amabilitat amb que Heiner i el seu equip ens han rebut. Esperem poder-hi tornar un altre any!