Una de mares i tecno

A tecnologia, mentre aprenem, no ens oblidem de ser agraïts amb qui ens estima. Aprofitant que va coincidir el “Dia de la mare” amb l’acabament de la unitat didàctica 6, hem aprofitat els coneixements adquirits en codificació en llenguatge “processing” per dissenyar amb codi una felicitació a aquella persona que fa especial la nostra vida. Com a recompensa per l’esforç s’ha triat una felicitació de cada classe… i la tria ha estat difícil perquè hi havia molta qualitat!! Els alumnes escollits seran obsequiats amb un diploma i un esmorzar a la cantina per celebrar tot el que han estat capaços de fer. Tanmateix, felicitem a tot l’alumnat de 3r d’ESO per les seves tecno-creacions.