Treball globalitzat

Durant aquestes darreres setmanes l’alumnat de 3r d’ESO ha rebut vuit sessions de treball globalitzat en anglès. Aquestes sessions s’engloben en el programa GEP 22-23 i inclouen (en aquest cas) les matèries de ciències naturals i matemàtiques i pretenen que els alumnes tinguin un aprenentatge significatiu. Aixi doncs, amb aquestes classes, en les quals docents i alumnes han estat comunicant-se en anglès, es pretén que l’alumnat conegui el cicle de l’aigua que consumeix, investigui sobre el consum d’aigua a les llars de la seva ciutat, manegi les dades extretes, prevegi futurs escenaris, estableixi un pla amb mesures d’estalvi i comuniqui tot allò que ha après a la resta d’alumnes. Som-hi, Cabanyes!