Taller UPC

El passat divendres 3 de febrer, els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de tecnologia i els de 2n de batxillerat de tecnologia industrial van visitar la UPC de Vilanova per realitzar diferents. L’alumnat de 4t va dur a terme un taller de disseny 3D i va dissenyar una tassa i la va personalitzar amb el seu nom, mentre que l’alumnat de 2n va fer un taller d’assaigs de materials i un altre d’automatismes per ajudar-lo a entendre millor la matèria que està estudiant a l’aula. Després, acompanyats pel Jaume Pérez, els alumnes van visitar els tallers de la universitat i van poder preguntar sobre els estudis que poden fer en un futur a la UPC. Som-hi, Cabanyes!