Taller teòrico-pràctic “Rodamunt”

Aquest curs, l’alumnat de 2n de GUIAMN, dins del projecte de Síntesi Inclusiva, va poder viure una experiència única: membres de l’associacsense ànim de lucre Rodamunt van dur a terme la presentació de la cadira joëlette (per persones amb mobilitat reduïda) i de la barra direccional (per a persones amb discapacitat visual). Seguidament, l’alumnat va poder experimentar la utilització d’aquest material que permet que persones amb diversitat funcional puguin participar en activitats de senderisme a la muntanya. L’experiència va ser molt enriquidora per a l’alumnat, que va poder viure “en pròpia pell” les limitacions que pateixen les persones amb diversitat funcional i les possibilitats que ofereixen aquests materials per a la plena inclusió en el medi natural.