Sortides de centre

L’últim matí lectiu de l’any l’hem pogut gaudir a l’exterior amb el nostre alumnat. Us deixem amb el resum en imatges.

• L’alumnat de 1r d’ESO ha visitat el Museu Marítim de Barcelona.

• L’alumnat de 2n d’ESO ha visitat Can Papiol i ha participat en el torneig recreatiu a l’Annex 2 del Camp de Futbol organitzat pels alumnes de 1r de TSEAS.

• L’alumnat de 3r d’ESO ha visitat l’Espai Far i ha participat en les activitats esportives a la platja organitzades pels alumnes de 2n de GUIAMN.

• L’alumnat de 4t d’ESO ha fet la ruta dels indians a Vilanova i ha participat en les activitats esportives organitzades pels alumnes de 2n de TSEAS.

• Els grups de 1r de GUIAMN han participat en l’activitat esportiva que ells mateixos han organitzat a l’Estadi de Futbol Alumnes Obrers.