Sortida Menjallibres (I)

Amb l’objectiu d’apropar els estudiants de secundària al món de la lectura, el Servei d’Educació de l’IMET i la Regidoria de Cultura porten a terme el Premi Menjallibres. La participació en aquest projecte implica, per part de l’alumnat, la lectura voluntària de tres llibres, la posada en comú amb els autors per mitjà de trobades i la valoració de les obres per tal de triar-ne una de guanyadora. Així doncs, ahir al migdia els alumnes de 3r i 4t d’ESO involucrats enguany en aquest premi es van trobar amb l’autora Muriel Villanueva a l’auditori per tal de parlar de la seva obra. Som-hi, Cabanyes!