SORTIDA ALUMNAT PSICOLOGIA 1R BATXILLERAT

Avui dijous 6 d’octubre, l’alumnat de psicologia de 1r de bat. ha assistit a una conferència de salut mental, inclosa en la jornada de sensibilització comunitària del dia mundial de la salut mental, organitzada pel Servei de rehabilitació comunitària del Garraf.

El tema de la conferencia ha estat “primers episodis psicòtics”, s’ha incidit en la importància de la intervenció des de l’aparició dels primers símptomes com a bon pronòstic, i amb el fet que la població general conegui aquest trastorn per tal de desestigmatitzar al col·lectiu de persones que el pateixen i, tenir una visó més integradora en la nostra societat amb la seva acceptació des d’un punt de vista més positiu. El tema també s’ha tractat des d’un punt de vista antropològic-mèdic i la seva concepció d’aquesta patologia des de les diferents cultures.

Han participat testimonis afectats explicant les seves vivències i plantejant qüestions i inquietuds tant als professionals com al nostre alumnat.

L’assistència de l’alumnat ha estat del 100%, una alumna ha intervingut en el torn obert de paraula i l’aportació ha estat molt enriquidora.

La sessió s’ha acabat amb un pica pica.

La valoració de la participació en aquestes activitats és positiva perquè hem pogut crear ponts de comunicació entre els diferents àmbits, l’educatiu i salut mental deixant portes obertes a properes interaccions.

p1000283ret2